μεροδούλοι*, μεροφάι
Βλέποντας το του Στέφανου, και τα σχόλια1 που το ακολούθησαν διακρίνει κανείς ότι η συζήτηση περιστρέφεται μόνο γύρω από το παρελθόν και το σήμερα.
Το σήμερα που, όπου νά’ναι, θα γίνει χθες.
Αυτό δεν οφείλεται σε κάποια φυσική τάση των ανθρώπων να αναπολούν τα παλιά. Σκεφτείτε ότι από τη μεταπολίτευση και μετά συζητάγαμε -και- ζητήματα του τότε μέλλοντος.
Να μπούμε, να μη μπούμε στην ΕΟΚ;
Πότε θα μπούμε στην ευρωζώνη;
Να πάρουμε τους Ολυμπιακούς;
Θα προλάβουμε να είμαστε έτοιμοι;
Πολύ εύστοχα παρατηρεί αυτήν την αλλαγή ο ανώνυμος σχολιαστής στο προαναφερθέν ποστ:
… συζητούσαμε τι θα γίνει με την Κύπρο, πως θα ξεπεράσει η Ευρώπη την κρίση στο Ιράκ τι συνέπειες θα έχει η διεύρυνση πότε θα υπακούσει στο Ελσίνκι η Τουρκία για να μπει στην Ε.Ε και τώρα συζητάμε για ομόλογα και πυρκαγιές και όλοι στην Ευρώπη μετά την απογραφή μας έχουν του πεταματού
από το όνειρο στην … “ονείδωξη”
Πέρα από μία αφηρημένη έννοια, αυτή της μεταρρύθμισης2, τι όμορφο και ελπιδοφόρο συζητάμε σήμερα για το μέλλον μας;
Μιλήσαμε για το χθες, αναπαυτήκαμε πάνω σε δάφνες που (άλλοτε) ετοιμάσαμε, και ξυπνήσαμε σε ένα αύριο που μας έπιασε από τα μούτρα.
Η επιβράβευση που νιώσαμε, για τη δουλειά μας, όταν το κορίτσι κείνο έσβησε την Ολυμπιακή φλόγα, μετατράπηκε σε παραλυτικό hangover3 από την οκνηρότητα που δείξαμε έκτοτε.
ποιός οδηγεί το διάλογο στη χώρα;
Την ατζέντα, όσα συζητούμε δηλαδή, την έθεσε και την τροφοδότησε η κυβέρνηση.
Από την αρχή έβαλε -ορθά- το ζήτημα της καθημερινότητας του πολίτη ως πρώτο στόχο της διακυβέρνησης της.
Στο δρόμο όμως φαίνεται ότι το μεγαλύτερο ζήτημα έγινε η διαχείριση της κυβερνητικής καθημερινότητας. Ο διάλογος πέρασε στην κοινωνία με τη μορφή του “ωχ παναγιά μου! τι κάνουμε τώρα;”.
Η πυρόσβεση, μεταφορικά και πραγματικά, έγινε κανόνας και όχι εξαίρεση. Η πρόβλεψη, πόσο μάλλον η πρόληψη, της κυβέρνησης δείχνουν να τελείωσαν στο κυβερνητικό πρόγραμμα του 2000, το οποίο φτιάχθηκε με ορίζοντα οκταετίας.
που πάμε τώρα;
Ας ξεκινήσουμε από τα προγράμματα των δύο κομμάτων (δε θα σας κουράσουμε), και πρώτα από αυτό της Νέας Δημοκρατίας.
Το πρόγραμμα της κυβέρνησης: αναζητείται, δυστυχώς
- το πρόγραμμα της ΝΔ παρουσιάστηκε το 2004
- ένα μέρος του έχει υλοποιηθεί/δρομολογηθεί, στα 3,5 χρόνια (ας πούμε το 40%)4
- ας προσθέσουμε κι έναν ποσοστό νέων ζητημάτων ή προτεραιοτήτων που έχουν προκύψει έκτοτε (περιβάλλον, εξ.πολιτική, κ.λπ.)
Με βάση τα προηγούμενα, αναρωτιόμαστε που είναι το νέο ή ανανεωμένο πρόγραμμα της κυβέρνσης;
Πρόγραμμα του ΠΑΣΟΚ: το πληρέστερο που έγινε ποτέ
δείτε το , τις (ανεξαρτήτως κομματικών προτιμήσεων), και το γύρω από αυτό
Σύγκριση των δύο προγραμμάτων; Καμμία σύγκριση. Δυστυχώς.
Το ΠΑΣΟΚ έχει -κουτσό, στραβό, - αλλά δημοσιευμένο πρόγραμμα. Η κυβέρνηση έχει ένα, του 2004, το οποίο -εξ ορισμού- , αν μη τι άλλο, ανανέωση.
Συζήτηση για το μέλλον; Καμμία συζήτηση.
Πως να μιλήσουμε για την προοπτική, και να ‘τσακωθούμε’ οι πολίτες μεταξύ μας όταν όλες μας οι προσδοκίες γι αυτό τυλίγονται σε μία -κλειστή- συσκευασία που ονομάζουμε “μεταρρύθμιση”;
Τι μπορώ να συζητήσω με έναν ψηφοφόρο της ΝΔ για το μέλλον, όταν η [ηγεσία]5 του κόμματος δεν του δίνει σύγχρονα ‘πυρομαχικά’; Τι να πούν οι αναποφάσιστοι, αυτοί που, κατά τους επικοινωνιολόγους, ψηφίζουν τον πρώτο;
τι κάνουμε τώρα;
Συζητάμε και προτείνουμε, οι προοδευτικοί άνθρωποι, απ’όλους τους χώρους, τις προτεραιότητες που πρέπει να θέσει τους πρώτους 6 μήνες μία κυβέρνηση υπό τον Παπανδρέου.
Παράδοξο; Όχι.
Παράδοξο είναι να πηγαίνουμε σε εκλογές χωρίς πρόγραμμα της κυβέρνησης. Να πρέπει να μιλήσουμε, και να ζυμωθούμε, σε 15 μόλις ημέρες για αυτά που καλούμαστε να ψηφίσουμε. Να νιώθουν οι πολίτες αιφνιδιασμένοι και μπουρδουκλωμένοι λίγο πριν τη “γιορτή της Δημοκρατίας”.
Φιλελεύθεροι, νεοδημοκράτες, πασοκοι, συνασπιστές, ανένταχτοι. Ας κάνουμε μία πρόβλεψη, μία υπόθεση εργασίας. Να πούμε ότι ο Παπανδρέου θα είναι ο επόμενος Πρωθυπουργός.
Το ΠΑΣΟΚ άνοιξε τα χαρτιά του, άνοιξε, και κράτησε ανοικτό, τον -μόνο προγραμματικό- διάλογο που υπάρχει σήμερα.
Μην αρκεστούμε στο τι λέει για την τετραετία ή -αλίμονο- για την οκταετία.
Τι πρέπει να κάνει μία κυβέρνηση Παπανδρέου στους πρώτους έξι (6) μήνες της;
- η -ανύπαρκτη- λέξη “μεροδούλοι” έχει γραφτεί επίτηδες με αυτόν τον τρόπο.
-
κάποια εκ των οποίων ήταν, να το πούμε ευγενικά, ακαλαίσθητα ↩
-
η οποία μπορούμε να πούμε ότι είναι μία πιο ξενέρωτη εκδοχή της, εξίσου αφηρημένης, λέξης “αλλαγή” ↩
-
σαν να έχουμε πιει πολύ και κακό κρασί, και να καλούμαστε να κάνουμε δουλειά ↩
-
αν πει κάποιος ότι η υλοποίηση είναι μικρότερη από 40%, δεν αποδέχεται κάποια αποτυχία; Υπερβολή στις αρχικές υποσχέσεις; Κακό σχεδιασμό; ↩
-
κι όχι όλο το κόμμα της ΝΔ, η οποία έχει πολλά εξαιρετικά στελέχη, με τους οποίους χαίρεται κανείς να συζητά, να διαφωνεί και να συμφωνεί ↩
18 Comments, Comment or Ping
nikospapad
ma ti lete
proton den tha bgei pote to pasok me ton sardamakia proedro pou exei
defteron ti mas noiazei to programma tou pasok afou oloi kseroume ti pseftes kai kleftes einai
triton h nea dimokratia einai kivernesi den to katalavate; exei programma afou einai kivernisi
tetarton afiste ta koultouriarika kai miliste starata re
ante stin antipolitefsi g ialla 4 xronakia
Aug 31st, 2007
trianta
νίκο (φαντάζομαι ότι σε λένε έτσι)
πρώτο:
θα σε παρακαλέσω να μη χρησιμοποιείς εκφράσεις του τύπου “σαρδαμάκιας, ψεύτες, κλέφτες” … είμαι απόλυτος σε αυτό
δεύτερο:
βάζεις -έμμεσα- δυο ενδιαφέροντα ζητήματα
το προεκτείνω λέγοντας μήπως πρέπει -ειδικά η κυβέρνηση- να μας ενημερώνει σε κυλιόμενη βάση για τους στόχους και τις επιδιώξεις του δημοσίου;
εμείς πιστεύουμε πως ναι, πρέπει.
Επιπλέον θέλουμε να ξέρουμε -ώστε να έχουμε ακόη καλύτερη εικόνα- τι προτεραιότητες βάζει κάθε κόμμα για τους πρώτους εξι μήνες … είναι αυτή η πρώτη περίοδος που δίνει (ή όχι) ρυθμό σε μία διακυβέρνηση
Είναι, κι αυτή είναι δική μου άποψη, η περίοδος που σπατάλησε η παρούσα κυβέρνηση ασχολούμενη περισσότερο με το τι έκανε ή δεν έκανε το ΠΑΣΟΚ παρά με τη δρομολόγηση του επιχειρησιακού σχεδίου και την κινητοποίηση του δημοσίου
ευχαριστούμε για το μήνυμα σου -πραγματικά- και ελπίζουμε να συνεχίσουμε μία συζήτηση “κουλ” και όχι “κουλτουριάρικη”
φιλικά
Aug 31st, 2007
ΚΔ
και εμένα δεν μου αρέσει ο τρόπος έκφρασης του Νίκου.
Εχει όμως δίκιο.
Το ΠΑΣΟΚ είχε πάντα πρόγραμμα, ακόμα και κοινωνικό συμβόλαιο.
Μόνο που τα έχει μόνο προεκλογικά και τα ξεχνάει μετεκλογικά. Η τεχνειέντως τα αλλάζει κανοντας το άσπρο μάυρο.
Οπότε δεν με νοιάζει τι λέει το πρόγραμμα του – ξέρω ότι άλλα θα κάνει και θα λέει όταν και αν το ψηφίσουμε.
Όσο για τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ, μπορεί να είναι έξυπνος, μορφωμένος και ότι άλλο θέλετε, αλλά για την δουλείά αυτή απλώς δεν κάνει, δεν το έχει για αρχηγός – πόσο μάλλον για πρωθυπουργός.
Χτές το άκουσα και συμφωνώ 100%:
Ο Καραμανλής σώζει την ΝΔ και
το ΠΑΣΟΚ τον Παπανδρέου.
Τέλος, ναι, πολύ θα ήθελα να ήξερα ποιές θα είναι οι προτεραιότητες του ΠΑΣΟΚ ή της ΝΔ για το επόμενο εξάμηνο και την επόμενη τετραετία.
Όμως την αλήθεια δεν θα την ακούσω δυστυχώς.
Για αυτό λέω αυτή τη φορά να ψηφίσω ενα μικρό κόμμα, από αυτά που κυβέρνηση δεν θα κάνουνε και ψέματα δεν μπορούνε να μου υποσχεθούνε. Μόνο να πούνε και μια πρόταση παραπάνω, να ζητήσουνε και κάτι ακόμα, να ελέγξουνε λίγο παραπάνω και πιο αμερόληπτα.
Sep 3rd, 2007
trianta
γεια σου ΚΔ
Προσωπικά έχω ψηφίσει -όχι τόσο παλιά- μικρότερα κόμματα, και αντιλαμβάνομαι πολύ καλά την συνολική έλλειψη εμπιστοσύνης που νιώθεις
Το ΠΑΣΟΚ, οσο και να σου φανεί περίεργο, είναι το πιο αντιπροσωπευτικό δείγμα(;) της κοινωνίας μας, αφού σε αυτό συμμετέχουν από μαρξιστές, μέχρι υπέρμαχοι της (με μέτρο) λειτουργίας της αγοράς. Από απόλυτοι διεθνιστές, μέχρι απόλυτοι πατριώτες, από άθεοι μέχρι θρήσκοι.
Από αφελείς και ιδεαλιστές, μέχρι, ναι είναι αλήθεια, λαμόγια
Όπως η κοινωνία μας αλλάζει, και οι συσχετισμοί της είναι ρευστοί, έτσι και στο ΠΑΣΟΚ γίνονται εσωτερικές “μάχες”, συμβιβασμοί, και συνθέσεις.
Εμείς, οι πολίτες, αποφασίζουμε αν το ΠΑΣΟΚ, αν η κοινωνία μας, είναι ίδιο ή αν θα αλλάξει.
Εύχομαι με όλη μου την ψυχή να γίνει και η ΝΔ τόσο δημοκρατική εσωτερικά- όσο το ΠΑΣΟΚ, ώστε να πρέπει να γίνει ακόμη πιο καλό το ΠΑΣΟΚ.
Εύχομαι με όλη μου την ψυχή να συγκυβερνήσουν τα μικρά κόμματα, τόσο για να γίνει πιο ιδεαλιστική η προοπτική μας, όσο και για να μάθουμε όλοι ότι η διακυβέρνηση χρειάζεται και συμβιβασμούς.
Εύχομαι, η κόρη μου, ο γιος μου, να εμπιστεύονται την πολιτική ως (το μόνο εξ ορισμού) μέσο διαχείρισης των δημόσιων ΜΑΣ πόρων και των συλλογικών μας προσδοκιών. Σε περίπου 12 χρόνια που θα ψηφίσει πρώτη φορά η κόρη μου (κι ελπίζω, ειλικρινά, να ψηφίσει μικρό κόμμα και να μου τα χώνει με φρέσκο τρόπο)
πολύ φιλικά
Ανδρέας Τριανταφυλλίδης
ΥΣ. στο σχόλιο αυτό εκφράζω τη δική μου άποψη
Sep 3rd, 2007
tzina
ti lete tora re paidia? kala ta leei o nikos, na mi ksanavgoun pote oi kleftes tou pasok pou katestrepsan tin ellada.Kai auto ksekinise apo ton adrea papadreou kai tou lipous ksexasate mallon ta koutia pampers pou klevane apo to Deko me ta ekatomiria kai ta pigainena stin ekali e? drepomai gia tin neolaia pou einai vathia nixtomeni.o torinos papadreou ti na mas pei?oti kai na ton rotiseis to mono pou kanei einai na katigorei ti nea dimokratia.Tis foties pios tis evale? oi Tourkoi?Gia diavaste New York Times?mexri kai stin amerikanoi to lene oti einai i pasokoi.Dropi pou eno kapsane tin idia toys ti xora iparxoun akoma pasokoi se auta ta xoria pou katigoroun ton Karamanli.Psifiste pasok lipon.To mono pou theloun einai na fane kai ta ipolipa.
Sep 13th, 2007
trianta
γεια σου Τζίνα
ευχαριστούμε για το σχόλιο σου.
το 221 είναι ένα site στο οποίο προσπαθούμε να συζητάμε
να συζητάμε χωρίς να προσβάλλουμε τις επιλογές καθενός μας, και με βάση την επιχειρηματολογία
όσο θα μένουμε (μόνο) στο παρελθόν δεν θα υπάρχει συζήτηση, παρά μόνο ανακύκλωση … αν μιλήσουμε και για το τι θέλουμε να κάνουμε, ίσως να τα βρούμε περισσότερο
προτιμούμε, σε αυτό το ‘δικτυακό σπίτι’ να αποφεύγουμε -όλοι- τις προσβολές
ευχαριστούμε
Sep 14th, 2007
Dimitris
Γεια σας,
Δεν πιστεύω στα προγραμματα των κομματων. και ο λογος ειναι οτι δεν εφαρμοζονται.
Καθονται και σκεφτονται τι θελει ο κοσμος να γινει και αυτο βαζουν στο προγραμμα. Μετα τις εκλογες ακολουθουν η μαλλον ΔΕΝ ακολουθουν τιποτα. Ο’τι προβλημα προκυψει αντιμετοπιζεται στο πόδι.
Το μόνα που θα επιδιώξουν να κάνουν είναι αυτά που θα αποφέρουν μίζες.
Δυστυχώς η παιδεία, η εξωτερική πολιτική , τα προβλήματα καθημερινότητας του πολίτη, η υγεία δεν αποφέρουν μίζες.
Sep 16th, 2007
trianta
Γεια σου Δημήτρη
Να δώσω ένα παράδειγμα …
Σου προσφέρει ο ένας αλάτι, κι ο άλλος πιπέρι. Αγοράζεις το πιπέρι, και γρινιάζεις που δεν ήταν μουστάρδα.
Ως πολίτες ψηφίζουμε -σε πολύ μεγάλο βαθμό- χωρίς να ξέρουμε τι προτείνουν τα κόμματα (αλάτι; πιπέρι; μουστάρδα;)
Βασικό, για μας, συστατικό της συμμετοχής είναι η συναίσθηση, και -τελικά- η συνυπευθυνότητα. Πρέπει να ξέρουμε σε τι συμμετέχουμε, και το πρόγραμμα ενός κόμματος είναι μία σύμβαση.
Όχι μεταξύ μας και του κόμματος που ψηφίζουμε, αλλά και μεταξύ μας και των άλλων συμπολιτών μας που ψηφίζουν κάτι άλλο.
Όταν ψηφίζω ένα κόμμα και βγει κυβέρνηση, γίνομαι συνυπεύθυνος. Προσωπικά θέλω να ξέρω τι αντίτιμο έχει η ψήφος μου, ειδικά σε σχέση με αυτό που πρότεινε το κόμμα “μου” στην κοινωνία
φιλικά
Sep 17th, 2007
ΚΔ
κ. Τριάντα
το πρόβλημα με τα κόμματα και κυρίως το ΠΑΣΟΚ είναι ότι σου παρουσιάζουν το πιπέρι για μουστάρδα.
Και ακόμα χειρότερα, είναι σαν να πηγαίνεις σε ένα εστιατόριο και ανεξάρτητα από το τι έχεις παραγγείλει, αυτοί να σου φέρνουν ότι θέλουν. Μετά τι λογο έχεις να ζητάς κατάλογο;;
Sep 17th, 2007
trianta
το ΠΑΣΟΚ παρουσίασε ένα πρόγραμμα τον Μάρτιο, για το οποίο ζήτησε προτάσεις, αντιρρήσεις και τα λοιπά από όσους επιθυμούσαν να το κάνουν (άσχετα από το ‘χώρο’ στον οποίο ανήκουν)
πράγματι, πολλοί (αν θυμάμαι, περίπου 20.000) ανταποκρίθηκαν μέσω διαδικτύου και ειδικών ομάδων που οργανώθηκαν
όταν υπάρχει πρόγραμμα, στο οποίο έχουν συμβάλλει (όχι τ αμέγιστα ακόμη) οι πολίτες, είναι πιο εύκολο να πεις “δεν είναι αυτό που ζήτησα” ή “ζήτησα τρεις μπύρες και μου έφερες μία”
όταν δεν υπάρχει “μενού” μένεις με την εντύπωση που σου αφήνουν τα ΜΜΕ, η αντιπολίτευση και το κόμμα που ψήφισες. Ήτοι, με όποιον φωνάζει καλύτερα.
καταλαβαίνω, και συμμερίζομαι, τη βαθύτερη ανησυχία σου που έχει να κάνει με την αξιοπιστία όσων λέγονται, εξ ου και επιμένω στην ύπαρξη προγράμματος, στο οποίο θα έχω συμβάλλει κι εγώ ως πολίτης …
Η ευθύνη ανήκει και στους δυό (πολίτες και πολιτικούς), και χρειάζεται μία “σύμβαση”, γραπτή, προσυμφωνημένη, και όσο αναλυτική γίνεται
φιλικά
Sep 17th, 2007
ΚΔ
“σύμβαση”;;;
Μήπως αναφέρεστε στο κοινωνικό συμβόλαιο του (πατέρα) Παπανδρέου;;
Δυστυχώς δεν έχουμε μνήμη χρυσόψαρου.
Sep 18th, 2007
trianta
όχι βρε ΚΔ
είναι απλό.
Όταν ψηφίσω κάποιον και βγει κυβέρνηση έχω μία -μικρή- ευθύνη απέναντι στον συμπολίτη μου (τη γυναίκα μου, τον πατέρα μου, τα παιδιά, τους φίλους μου) που ψήφισε κάποιον άλλο
ήμουν σχετικά αδαής όταν ο Ανδρέας μίλαγε για συμβόλαιο με το λαό, και δε μου αρέσει και τόσο η έκφραση (όπως δε συμπαθώ εκφράσεις τύπου “δεξιός”, και άλλα)
φιλικά
Sep 18th, 2007
tzina
ΤΖΙΝΑ
Αγαπητέ TRIANTA κοίταξε να δείς αυτή είναι η γνώμη μου, και μη το παίρνεις σαν προσβολή προς το ΠΑΣΟΚ, αν είναι έτσι καλύτερα να μη γράφουμε καθόλου.Ο καθένας μπορεί να εκφράζει τη γνώμη του όπως θέλει.
Φιλικά
Sep 18th, 2007
Dimitris
Γεια σου Τριάντα
Συμφωνώ μαζί σου οτι πρεπει να γνωρίζουμε τι ψηφίζουμε και γιατί το ψηφίζουμε. Επίσης συμφωνώ ότι θα πρέπει να ψηφίζουμε για το καλό της κοινωνίας και της χώρας και όχι για το προσωπικό συμφέρον. π.χ. ψηφίζω ένα κόμμα γιατί σε αυτό έχω καποιο μέσο.
Όμως η αίσθησή μου είναι ότι τα προγράμματα είναι για να μας έίξουν ότι έχουν κάποιο σχέδιο.
Ποιος θυμάται το πρόγραμμα του ΠΑΣΟΚ το 200 και αν πραγματοποιήθηκε.
Ποιος τους ρώτησε γιατί δεν πραγματοποιήθηκε έστω καποια από αυτά;
Το ίδιο ισχύει και για τη ΝΔ. Και τα μικρότερα κόμματα εάν γίνουν μεγαλύτερα φαντάζομαι ότι το ίδιο θα κάνουν.
Δε λέω ότι τα κόμματα δεν πρέπει να έχουν πρόγραμμα. Απλά ότι το πρόγραμμα να ανταποκρίνεται στη πραγματικότητα και σε αυτά που πράγματι έχουν σκοπό να κάνουν.
Θα θυμίσω από το πρόσφατο παρελθόν το θέμα των συμβασιούχων. Και επίσης το θέμα των αυθαιρέτων και από τα δύο κόμματα.
Ελπίζω να έγινα κατανοητός
Sep 18th, 2007
trianta
Τζίνα
με συγχωρείς αν σε έκανα να αισθανθείς ότι δεν εκτιμούμε τη γνώμη σου
η έκφραση “na mi ksanavgoun pote oi kleftes tou pasok pou katestrepsan tin ellada.” μπορεί να παρεξηγηθεί από πολλούς ανθρώπους ως προσβλητική
και εκτός αυτού ολόκληρο το σχόλιο σου είναι εκτός θέματος (μιλάμε για την αναγκαιότητα ύπαρξης προγραμμάτων από τα κόμματα)
ευχαριστώ
Sep 19th, 2007
trianta
Δημήτρη
“Ποιος τους ρώτησε γιατί δεν πραγματοποιήθηκε έστω καποια από αυτά;”
είναι καιρός να αρχίσουμε να ρωτάμε φίλε, άσχετα από αυτό που ψηφίζουμε
φιλικά
Sep 19th, 2007
tzina
Φίλτατε TRIANTA, θα μπώ για τελευταία φορά στη διαδικασία του να σου απαντήσω, εαν λοιπόν το δικό μου σχόλιο είναι εκτός θέματος, καλύτερα να διορθώσεις τη δική σου σελίδα – την εισαγώγη δηλαδή που εμμεσώς πλην σαφώς κατηγορείς τη Νέα Δημοκρατία.Όσο για το τι εντύπωση δίνει το σχόλιο μου, άστο να το κρίνουν άλλοι γιατί μάλλον και εσύ πρός αριστερά γέρνεις.
Sep 20th, 2007
trianta
τζίνα
σαφώς “τη λέμε” στη Νέα Δημοκρατία για την έλλειψη σε προγραμμα
επιπλέον, αν δεις στην ταυτότητα του site, τοποθετούμαστε όλοι οι συμμετέχοντες στο 221 στο χώρο της -επονομαζόμενης- κεντροαριστεράς και του ΠΑΣΟΚ ειδικότερα (όχι όλοι)
το σχόλιο σου -δες το λίγο πάλι- δεν έχει σχέση με το θέμα του άρθρου αυτού
ειλικρινά όμως, νιώθω ότι μιλώ ευγενικά αλλά φαίνεται ότι κάτι σε ενοχλεί στον τρόπο μου. Εκτιμώ το χρόνο που σου πήρε να σχολιάσεις και να απαντήσεις, και το εννοώ αυτό.
δε σε βλέπω ως δεξιά, συντηρητική ή οτιδήποτε άλλο. Είσαι συμπολίτης και συνομιλητής μου και σε σέβομαι γι αυτό
φιλικά
Ανδρέας Τριανταφυλλίδης
Sep 20th, 2007
Reply to “μεροδούλοι*, μεροφάι”